2009. dec. 22.

Jelmez készül :)

Kislányom egyik osztálytársnőjének kell jelmezt, pontosabban táncruhát készítenem fellépéshez. A megvalósítandó figura Slayers, a kis boszorkány, egy anime sorozatból ismerős. Így adott, hogy milyennek kell lennie, csak képeket kellett keresgélnem róla, hogy képben legyek :)).
Viszont nem ilyen sima ügy! Mert a kislánynak tánc közben át kell alakulnia egyetlen mozdulattal tündérré. Na, ezt kell megoldanom és a tündérkét már álmodhatom olyanra, amilyenre szeretném.
Az anyuka kívánsága halványlila volt, ehhez igazodom. Persze az eredeti jelmezen módosítani kell, pl. el kell hagynom a csizmát és a harisnya se maradhat ciklámen, hanem rózsaszín lesz. Ettől még a figura felismerhető marad.
Így a ruhán is ismétlődhet még a rózsaszín párosítva a lilához.

Nem szeretek félkész dolgokat mutogatni tervekből, de most megteszem, aztán mutatom majd a készet is.


Ezeket az anyagokat szedtem össze ma a tündérhez. Mivel nem találtam méterárú üzletekben lila fürdőruha anyagot a mez részhez, ezért turiban kerestem egyrészes fürdőruhát és találtam! A pólón rózsaszín elasztikus tüllréteg van végig, emiatt vettem meg, ez is kell!
Most mosódnak éppen a gépben, ezekből lesz átszabva.
Hát, lesz mivel foglalkoznom ünnepek alatt-között-után...:))!
Photobucket