2011. jún. 15.

Fehér balettruha (új fazon!)

Életem első igazi balettruhája ez a fehér. Így kísérleti darab is. Sokat kínlódtam, gondolkodtam rajta, hogyan is készítsem el, hogy olyan legyen a végeredmény, amilyen az elképzelésem.
Közben sokat tanultam a saját káromon, de nem adtam fel, nem is lehetett. :)
Hát a fotózás nem lett valami jó, olyan, mintha koszos lenne a ruha széle. :(

Nem akartam csupaszon hagyni a tüllt és a mezt sem és nem beszéltük meg a megrendelővel, de én úgy gondoltam, muszáj valamivel díszítenem. Ezért használtam hozzá virágmintás, csillámos csipke hatású anyagot. Deréknál pedig muszáj volt kipótolni pöttyös tüllel, mert rövid volt a sima csillámporos tüll, vagyis kevés.

Utolsó pillanatokban kerültek fel a virágok a derekához, mert valami hiányzott meg róla a szememnek.
Hát, tanulásnak kiváló lehetőség volt, bátrabban és némi tapasztalatokkal foghattam neki a következőnek, amit holnap mutatok.



Photobucket