2012. júl. 6.

Menyasszonyi ruha - elkezdtem

Még nem tudom, hogyan fog sikerülni ez a ruha, de remélem elégedett lesz vele a gazdája a végén és persze én is. :)
Kb. elképzeléssel érkezett a menyasszony, így volt némi támpont a fazonhoz. 
Tegnap az első próbára elhozta a földig érő fátylat is, így nagyjából láttuk, hogy mi lesz a várható összhatás. Nagyon tetszett mindkettőnknek! 
De még messze a vége!
 
 Íme a felsőrész nagyon nyers állapotban. 
Még ráncos, kezdetleges...

 Az abroncsos alsószoknya, amit készen vett, de nem elég nagy az átmérője. 
Méretnövelés miatt és hogy ne üssenek át a szoknyarészen csúnyán az abroncsok vonalai, készítettem egy plusz alsószoknyát:

 A fordok kipárnázzák a ruhát majd, terebélyesebb is lesz így szoknyarész. 
Muszáj volt szaténszalaggal szegni a kemény tüllt, hogy ne akadjon fel a szúrós széleken a vékonyabb tüllréteg használat közben.

 A gyönyörű flitteres-gyöngyös, drága csipke anyagot szétvágtam motívumokra és szegélyre.


 A szatén + muszlin szoknyarészből rátűztem 2 cikket és a csipkedarabokkal kicsit játszottam.
Hát... lesz vele még sok munkám...! :)

Photobucket